lis 2016
Broj: 01-01-44-2016/K
Bjelovar, 19. listopada 2016. godine
Temeljem članka 17. Izjave o osnivanju društva s ograničenom odgovornošću Komunalac Bjelovar, Uprava Društva donijela je dana 19. listopada 2016. godine sljedeću
O D L U K U
O RASPISIVANJU I UVJETIMA NATJEČAJA
ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA br. 1. i 2.
NA AUTOBUSNOM KOLODVORU U BJELOVARU
PREDMET NATJEČAJA
Raspisuje se natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora broj 1 i 2, na Autobusnom kolodvoru u Bjelovaru:
Redni broj | Površina (m²) | Namjena poslovnih prostora | Početni iznos zakupnine za razdoblje 01.11.2016. - 31.10.2021. godine kn/m²/ mjesečno (bez PDV-a) |
Jamčevina (kn) |
---|---|---|---|---|
1. |
73,00 |
Ribarnica, Mesnica, Pečenjarnica, Buregdžinica, Slastičarnica, Ugostiteljstvo, Trgovina pekarskih proizvoda, Trgovina mliječnih proizvoda, Trgovina mješovitom robom, Cvjećarnica, Trgovina tiskom, Trgovina odjećom i obućom, Trgovina poljoprivrednih proizvoda, Frizerski salon, Krojački salon, Foto studio, Apoteka, Agencija, Banka, Mjenjačnica, Kladionica, Uredski prostor, Expres popravci, Knjižara, Skladište trgovačke robe |
28,00 |
7.000,00 |
2. | 7,13 |
45,00 |
3.500,00 |
TRAJANJE ZAKUPA
Poslovni prostori daju se u zakup najpovoljnijem ponuditelju na određeno vrijeme i to od 01. studenog 2016. do 31. listopada 2021. godine.
NAMJENA POSLOVNIH PROSTORA
U poslovnim prostorijama mora se zadržati namjena predviđena javnim natječajem, a za eventualnu promjenu namjene zakupnik je dužan ishoditi odobrenje nadležnog Ureda državne uprave u Bjelovarsko – bilogorskoj županiji.
UVJETI NATJEČAJA I SADRŽAJ PONUDE
Natjecati se mogu samo pravne i fizičke osobe - obrtnici registrirani za obavljanje djelatnosti koja je u skladu s propisanom namjenom poslovnih prostora, dostavom pismene ponude u zatvorenom omotu s napomenom "JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA 1 i 2 NA AUTOBUSNOM KOLODVORU U BJELOVARU – NE OTVARATI" na adresu Komunalac d.o.o. Bjelovar, Ferde Livadića 14 a, 43000 Bjelovar.
Ponuda treba sadržavati sljedeće podatke:
- za fizičke osobe – obrtnike: ime i prezime, naziv obrta, OIB, adresu prebivališta, presliku osobne iskaznice, obrtnica za obrtnika (ne starija od 3 mjeseca od dana objave natječaja), broj žiro računa za povrat jamčevine;
- za pravne osobe: naziv i sjedište, OIB, izvod iz sudskog registra (ne stariji od 3 mjeseca od dana objave natječaja), broj žiro računa za povrat jamčevine;
- brojkom i slovima točno ispisanu visinu ponuđene mjesečne zakupnine koja ne može biti manja od početne cijene iz natječaja;
- Izjavu da u svemu prihvaća uvjete natječaja;
- Potvrdu o podmirenju dospjelih poreznih obveza, obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje te drugih javnih davanja;
- Potvrdu o podmirenju svih dospjelih obveza prema društvu Komunalac d.o.o. Bjelovar i društvu Vodne usluge d.o.o. Bjelovar;
- BON 2 – podatke o solventnosti (ne stariji od 3 mjeseca od dana objave natječaja);
- dokaz o uplaćenoj jamčevini;
- za osobu koja se poziva na pravo prvenstva, Potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske, odnosno Ministarstva unutarnjih poslova (ne stariju od 3 mjeseca od dana objave natječaja), kojom se dokazuje pravo prvenstva, Potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariju od 3 mjeseca od dana objave natječaja) o tome da nije korisnik mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja.
Obrazac ponude se može preuzeti na internet stranicama društva Komunalac d.o.o. Bjelovar ili kod tajnice društva.
PRAVO PRVENSTVA
Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja, iz Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine. Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu nemaju pravne osobe čiji osnivač ili suosnivač je osoba koja ima prava iz navedenog Zakona.
ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA
Rok za podnošenje ponuda je zaključno s 26. listopada 2016. godine, bez obzira na način dostave.
KRITERIJI ZA ODABIR
Kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuditelja je najveći ponuđeni iznos zakupnine za predmetno razdoblje.
Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.
OTVARANJE PONUDA I REZULTATI NATJEČAJA
Javno otvaranje ponuda će se obaviti 27. listopada 2016. godine, u 12,00 sati, u prostorijama Komunalca d. o. o. Bjelovar, Ferde Livadića 14a.
Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći. Nazočnost na javnom otvaranju ponuda nije obvezna.
O rezultatima nadmetanja ponuditelji će biti obaviješteni pisanim putem, u roku od 5 dana od dana otvaranja ponuda.
RAZLOZI ZA ISKLJUČENJE
Na natječaju ne može sudjelovati ponuditelj koji ima nepodmirenih dospjelih poreznih obveza, obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje te drugih nepodmirenih javnih davanja.
Na natječaju ne može sudjelovati ponuditelj koji nije podmirio sve dospjele obveze prema Komunalcu d.o.o. Bjelovar i Vodnim uslugama d.o.o. Bjelovar.
JAMČEVINA
Sudionici natječaja dužni su uplatiti jamčevinu u naprijed navedenom iznosu na poslovni račun otvoren kod Erste & Steiermarkische Bank d.d. Rijeka, broj: IBAN HR7424020061100000133. Ponudi je potrebno priložiti dokaz o uplaćenoj jamčevini jer se u protivnom ponuda neće uzeti u obzir.
U slučaju da najpovoljniji ponuditelj odustane od zakupa ili opozove ili izmijeni ponudu poslije roka za dostavu ponuda, uplaćena jamčevina se ne vraća, a za predmetni poslovni prostor ponovno raspisuje natječaj na kojemu ponuditelj koji je odustao, opozvao ili izmijenio ponudu gubi pravo nadmetanja.
Jamčevina ponuditelja koji dobije u zakup poslovni prostor zadržava se i obračunati će se prilikom fakturiranja zakupnine, a ponuditelj je dužan uplatiti razliku do punog iznosa mjesečne zakupnine.
Ponuditelju koji ne uspije na natječaju vratit će se jamčevina u nominalnom iznosu, bez kamata, u roku od 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg ponuditelja
PREDUJAM, SKLAPANJE UGOVORA O ZAKUPU
Najpovoljniji ponuditelj dužan je do 31. listopada 2016. godine uplatiti predujam koji je jednak 10% -tnom iznosu cjelokupne petogodišnje zakupnine (uvećano za PDV), koji zakupodavac zadržava kao polog do kraja zakupa ili raskida ugovora iz kojeg iznosa zakupodavac ima pravo namiriti eventualno neplaćene iznose zakupnine i ostalih troškova u rokovima plaćanja koji proizlaze iz računa, a ako ne bude iskorišten u slučaju raskida ugovora vraća se zakupniku.
Uplata predujma u 10% - tnom iznosu cjelokupne petogodišnje zakupnine, uvećano za PDV, uvjet je za sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora.
Troškove sklapanja i javnobilježničke potvrde (solemnizacije) ugovora o zakupu poslovnog prostora snosi zakupnik. Ugovor o zakupu poslovnog prostora ima učinke ovršne isprave.
ZAKUPNINA, REŽIJSKI TROŠKOVI
Komunalac d.o.o. Bjelovar svaki mjesec ispostavlja račun za zakupninu za tekući mjesec, koji dospijeva na plaćanje svakog dvadesetog u mjesecu.
Na ponuđeni iznos zakupnine obračunava se porez na dodanu vrijednost, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost. Porez na dodanu vrijednost plaća zakupnik.
Najpovoljniji ponuditelj s kojim će se sklopiti ugovor o zakupu je dužan uredno podmirivati sve režijske troškove (voda, električna energija, plin, telefon, odvoz smeća, komunalna naknada i dr.) vezane uz korištenje poslovnih prostora koji su predmet ovog zakupa.
PREDAJA PREDMETA ZAKUPA U POSJED
Poslovni prostori daju se u zakup u viđenom stanju, bez inventara, a troškove investicijskog i tekućeg održavanja snosi zakupnik. Zahvati na konstruktivnim elementima objekta nisu dopušteni, a zakupnina se plaća i za vrijeme eventualne adaptacije poslovnog prostora.
OSTALO
Komunalac d.o.o. Bjelovar pridržava pravo ne prihvatiti ni jednu od podnesenih ponuda bez navođenja razloga, odnosno proglasiti javni natječaj nevažećim u bilo koje vrijeme te pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
Sve informacije u svezi natječaja, mogu se dobiti na telefon ( 043/622-100).
II.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na Internet stranicama društva Komunalac d.o.o. Bjelovar.
Predsjednik uprave:
Ivan Ivančić, dipl. oecc.