• (0)43 622 100
  • komunalac@komunalac-bj.hr
  • Ferde Livadića 14a, Bjelovar
  • KOM.NET
KOMUNALAC BJELOVAR 🇭🇷
  • Početna
  • Obavijesti
    • Komunalac Bjelovar
    • Odvoz otpada
    • Tržnica
    • EU projekti
  • Novosti
  • Usluge
    • Čistoća
    • Odvoz otpada
    • Tržnica
    • Parkiranje
    • Groblja
    • Usluga uređenja grobova
    • Kompostana Bjelovar
    • Održavanje zelenih javnih površina
    • Sortirnica Bjelovar
  • Odvoz otpada
  • Javna nabava
    • Plan nabave
    • Poziv na nadmetanje
  • Propisi
    • Gradske odluke
    • Odluke uprave
    • Dozvole
    • Poslovna i financijska izvješća
    • Zakonski propisi
    • Zakoni i odluke
    • Zaštita osobnih podataka
  • O nama
  • Kontakt

Odluka o iznajmljivanju 2 poslovna prostora na autobusnom kolodvoru u Bjelovaru

  • KOMUNALAC BJELOVAR
  • Obavijesti
  • Komunalac Bjelovar
  • Odluka o iznajmljivanju 2 poslovna prostora na autobusnom kolodvoru u Bjelovaru
19
lis
2016

Odluka o iznajmljivanju 2 poslovna prostora na autobusnom kolodvoru u Bjelovaru

Komunalac Bjelovar

Komunalac d.o.o.

Broj: 01-01-44-2016/K

Bjelovar, 19. listopada 2016. godine

Temeljem članka 17. Izjave o osnivanju društva s ograničenom odgovornošću Komunalac Bjelovar, Uprava Društva donijela je dana 19. listopada 2016. godine sljedeću

O D L U K U
O RASPISIVANJU I UVJETIMA NATJEČAJA
ZA DAVANJE U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA br. 1. i 2.
NA AUTOBUSNOM KOLODVORU U BJELOVARU

PREDMET NATJEČAJA
Raspisuje se natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora broj 1 i 2, na Autobusnom kolodvoru u Bjelovaru:

Redni broj Površina (m²) Namjena poslovnih prostora Početni iznos zakupnine za razdoblje 01.11.2016. - 31.10.2021. godine kn/m²/ mjesečno
(bez PDV-a)
Jamčevina
(kn)
1.

73,00

Ribarnica, Mesnica, Pečenjarnica, Buregdžinica, Slastičarnica, Ugostiteljstvo, Trgovina pekarskih proizvoda, Trgovina mliječnih proizvoda, Trgovina mješovitom robom, Cvjećarnica, Trgovina tiskom, Trgovina odjećom i obućom, Trgovina poljoprivrednih proizvoda, Frizerski salon, Krojački salon, Foto studio, Apoteka, Agencija, Banka, Mjenjačnica, Kladionica, Uredski prostor, Expres popravci, Knjižara, Skladište trgovačke robe

 

28,00

 

7.000,00

2. 7,13

45,00

3.500,00


TRAJANJE ZAKUPA
Poslovni prostori daju se u zakup najpovoljnijem ponuditelju na određeno vrijeme i to od 01. studenog 2016. do 31. listopada 2021. godine. 

NAMJENA POSLOVNIH PROSTORA
U poslovnim prostorijama mora se zadržati namjena predviđena javnim natječajem, a za eventualnu promjenu namjene zakupnik je dužan ishoditi odobrenje nadležnog Ureda državne uprave u Bjelovarsko – bilogorskoj županiji.

UVJETI NATJEČAJA I SADRŽAJ PONUDE
Natjecati se mogu samo pravne i fizičke osobe - obrtnici registrirani za obavljanje djelatnosti koja je u skladu s propisanom namjenom poslovnih prostora, dostavom pismene ponude u zatvorenom omotu s napomenom "JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP  POSLOVNIH PROSTORA 1 i 2 NA AUTOBUSNOM KOLODVORU U BJELOVARU –  NE OTVARATI" na adresu Komunalac d.o.o. Bjelovar, Ferde Livadića 14 a,  43000 Bjelovar.

Ponuda treba sadržavati sljedeće podatke:

  • za fizičke osobe – obrtnike: ime i prezime, naziv obrta, OIB, adresu prebivališta, presliku osobne iskaznice, obrtnica za obrtnika (ne starija od 3 mjeseca od dana objave natječaja), broj žiro računa za povrat jamčevine;
  • za pravne osobe: naziv i sjedište, OIB, izvod iz sudskog registra (ne stariji od 3 mjeseca od dana objave natječaja), broj žiro računa za povrat jamčevine;
  • brojkom i slovima točno ispisanu visinu ponuđene mjesečne zakupnine koja ne može biti manja od početne cijene iz natječaja;
  • Izjavu da u svemu prihvaća uvjete natječaja;
  • Potvrdu o podmirenju dospjelih poreznih obveza, obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje te drugih javnih davanja;
  • Potvrdu o podmirenju svih dospjelih obveza prema društvu Komunalac d.o.o. Bjelovar i društvu Vodne usluge d.o.o. Bjelovar;
  • BON 2 – podatke o solventnosti (ne stariji od 3 mjeseca od dana objave natječaja);
  • dokaz o uplaćenoj jamčevini;
  • za osobu koja se poziva na pravo prvenstva, Potvrdu Ministarstva obrane Republike Hrvatske, odnosno Ministarstva unutarnjih poslova (ne stariju od 3 mjeseca od dana objave natječaja), kojom se dokazuje pravo prvenstva, Potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje (ne stariju od 3 mjeseca od dana objave natječaja) o tome da nije korisnik mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja.

Obrazac ponude se može preuzeti na internet stranicama društva Komunalac d.o.o. Bjelovar ili kod tajnice društva.

PRAVO PRVENSTVA
Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja, iz Zakona o zakupu  i kupoprodaji poslovnog prostora i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine. Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu nemaju pravne osobe čiji osnivač ili suosnivač je osoba koja ima prava iz navedenog Zakona.

ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA
Rok za podnošenje ponuda je zaključno s 26. listopada 2016.  godine, bez obzira na način dostave.  

KRITERIJI ZA ODABIR
Kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuditelja je najveći ponuđeni iznos zakupnine za predmetno razdoblje.

Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati.

OTVARANJE PONUDA I REZULTATI NATJEČAJA
Javno otvaranje ponuda će se obaviti 27. listopada 2016. godine, u 12,00 sati, u prostorijama Komunalca d. o. o. Bjelovar,  Ferde Livadića 14a.

Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji, odnosno njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći. Nazočnost na javnom otvaranju ponuda nije obvezna.

O rezultatima nadmetanja ponuditelji će biti obaviješteni pisanim putem, u roku od 5 dana od dana otvaranja ponuda.

RAZLOZI ZA ISKLJUČENJE
Na natječaju ne može sudjelovati ponuditelj koji ima nepodmirenih dospjelih poreznih obveza, obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje te drugih nepodmirenih javnih davanja.

Na natječaju ne može sudjelovati ponuditelj koji nije podmirio sve dospjele obveze prema Komunalcu d.o.o. Bjelovar i Vodnim uslugama d.o.o. Bjelovar.

JAMČEVINA
Sudionici natječaja dužni su uplatiti jamčevinu u naprijed navedenom iznosu na poslovni račun otvoren kod Erste & Steiermarkische Bank d.d. Rijeka, broj: IBAN HR7424020061100000133. Ponudi je potrebno priložiti dokaz o uplaćenoj jamčevini jer se u protivnom ponuda neće uzeti u obzir.

U slučaju da najpovoljniji ponuditelj odustane od zakupa ili opozove ili izmijeni ponudu poslije roka za dostavu ponuda, uplaćena jamčevina se ne vraća, a za predmetni poslovni prostor ponovno raspisuje natječaj na kojemu ponuditelj koji je odustao, opozvao ili izmijenio ponudu gubi pravo nadmetanja.

Jamčevina ponuditelja koji dobije u zakup poslovni prostor zadržava se i obračunati će se prilikom fakturiranja zakupnine, a ponuditelj je dužan uplatiti razliku do punog iznosa mjesečne zakupnine.

Ponuditelju koji ne uspije na natječaju vratit će se jamčevina u nominalnom iznosu, bez kamata, u roku od 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg ponuditelja

PREDUJAM, SKLAPANJE UGOVORA O ZAKUPU
Najpovoljniji ponuditelj dužan je do 31. listopada 2016. godine uplatiti predujam koji je jednak 10% -tnom iznosu cjelokupne petogodišnje zakupnine (uvećano za PDV), koji zakupodavac zadržava kao polog do kraja zakupa ili raskida ugovora iz kojeg iznosa zakupodavac ima pravo namiriti eventualno neplaćene iznose zakupnine i ostalih troškova u rokovima plaćanja koji proizlaze iz računa, a ako ne bude iskorišten u slučaju raskida ugovora vraća se zakupniku.

Uplata predujma u 10% - tnom iznosu cjelokupne petogodišnje zakupnine, uvećano za PDV, uvjet je za sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora.

Troškove sklapanja i javnobilježničke potvrde (solemnizacije) ugovora o zakupu poslovnog prostora snosi zakupnik. Ugovor o zakupu poslovnog prostora ima učinke ovršne isprave.

ZAKUPNINA, REŽIJSKI TROŠKOVI
Komunalac d.o.o. Bjelovar svaki mjesec ispostavlja račun za zakupninu za tekući mjesec, koji dospijeva na plaćanje svakog dvadesetog u mjesecu. 

Na ponuđeni iznos zakupnine obračunava se porez na dodanu vrijednost, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost. Porez na dodanu vrijednost plaća zakupnik.

Najpovoljniji ponuditelj s kojim će se sklopiti ugovor o zakupu je dužan uredno podmirivati sve režijske troškove (voda, električna energija, plin, telefon, odvoz smeća, komunalna naknada i dr.) vezane uz korištenje poslovnih prostora koji su predmet ovog zakupa.

PREDAJA PREDMETA ZAKUPA U POSJED
Poslovni prostori daju se u zakup u viđenom stanju, bez inventara, a troškove investicijskog i tekućeg održavanja snosi zakupnik. Zahvati na konstruktivnim elementima objekta nisu dopušteni, a zakupnina se plaća i za vrijeme eventualne adaptacije poslovnog prostora. 

OSTALO
Komunalac d.o.o. Bjelovar pridržava pravo ne prihvatiti ni jednu od podnesenih ponuda bez navođenja razloga, odnosno proglasiti javni natječaj nevažećim u bilo koje vrijeme te pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.

Sve informacije u svezi natječaja, mogu se dobiti na telefon ( 043/622-100).

II.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se na Internet stranicama društva Komunalac d.o.o. Bjelovar.

 

                                                                                                          Predsjednik uprave:

                                                                                                          Ivan Ivančić, dipl. oecc.

Dokumenti:

    Odluka autobusni kolodvor 19 10 3135.12 KB

    Ponuda autobusni kolodvor 19 10 194.25 KB

  NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP PROSTORA ISPRED MLIJEČNE TRŽNICE ZA POSTAVU LED PANOA
Odluka o iznajmljivanju poslovnih prostora na autobusnom kolodvoru u Bjelovaru  
  Obavijesti
  Komunalac Bjelovar
Raspored odvoza otpada za 2025.
  • Obavijest o rasporedu odvoza papira i plastike u 2025. godini na području grada Bjelovara
  • Obavijest o rasporedu odvoza papira i plastike u 2025. godini na području općina
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za stambene zgrade - spremnici
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za obiteljske kuće - vreće
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za obiteljske kuće - spremnici
  • Raspored odvoza glomaznog otpada za užu gradsku jezgru i stambene zgrade 2025.
  • Raspored odvoza glomaznog otpada za obiteljske kuće 2025. za Grad Bjelovar
  • Obavijest o rasporedu odvoza granja u 2025. godini
Obavijesti - Kategorije
  • Komunalac Bjelovar (174)
  • Odvoz otpada (32)
  • Tržnica (86)
  • EU projekti (4)

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

OBAVIJEST O ODVOZU KOMUNALNOG OTPADA U VRIJEME SVIBANJSKIH I LIPANJSKIH BLAGDANA I PRAZNIKA-2025 Odvoz otpada
OBAVIJEST O ODVOZU KOMUNALNOG OTPADA U VRIJEME USKRSNIH BLAGDANA -2025 Odvoz otpada
OBAVIJEST O RASPOREDU ODVOZA GRANJA U 2025. GODINI Komunalac Bjelovar
Tretiranje korova na pješačkim stazama na grobljima na području grada Bjelovara Komunalac Bjelovar
Raspored odvoza otpada za 2025.
  • Obavijest o rasporedu odvoza papira i plastike u 2025. godini na području grada Bjelovara
  • Obavijest o rasporedu odvoza papira i plastike u 2025. godini na području općina
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za stambene zgrade - spremnici
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za obiteljske kuće - vreće
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za obiteljske kuće - spremnici
  • Raspored odvoza glomaznog otpada za užu gradsku jezgru i stambene zgrade 2025.
  • Raspored odvoza glomaznog otpada za obiteljske kuće 2025. za Grad Bjelovar
  • Obavijest o rasporedu odvoza granja u 2025. godini
Obavijesti - Kategorije
  • Komunalac Bjelovar (174)
  • Odvoz otpada (32)
  • Tržnica (86)
  • EU projekti (4)

Kupite parkirališnu kartu online!

Bmove je usluga koja uključuje mobilnu i web aplikaciju za brzui jednostavnu on-line kupnju parkirnih karata.

Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom - SMS plaćanje

Prilikom obavljene kupovine putem SMS-a trebali biste dobiti brojtransakcije/PIN

Pošaljite nam upit ili nazovite! Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.

E: komunalac@komunalac-bj.hr
T: 043/622-100

Čišćenje i uređenje grobnih mjesta

Naručite online jedan od ponuđenih paketa. usluga je dostupna na svim grobljima kojima upravlja Komunalac d.o.o. Bjelovar.

Komunalac d.o.o. Bjelovar

A: Ferde Livadića 14a
E: komunalac@komunalac-bj.hr
T: 043/622-100
F: 043/622-122


RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-15:00


KOM.NET - Pregled računa i potrošnje

Blagajne

1. Ulica Ferde Livadića 14a - sjedište tvrtke:
RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-18:00,
subotom 7:00-13:00

2. Šetalište Dr. Ivše Lebovića 35a - Gradska tržnica:
RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-14:00

Gradska Tržnica Bjelovar

1. Šetalište Dr. Ivše Lebovića bb: 
RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-nedjelja 7:00-16:00

2. Ivana Kozarčanina bb-Plinara
RADNO VRIJEME:
četvrtak i subota 7:00-16:00

E: trznicabjelovar@komunalac-bj.hr
T: 043/244-561

Groblja

Uprava groblja
043 / 245-531

Hitne intervencije (prijevoz pokojnika)
098 377 711

Organizacija sahrana
099 267 6901

TRAŽILICA POKOJNIKA

MISIJA, VIZIJA I KLJUČNI CILJEVI DRUŠTVA KOMUNALAC d.o.o. BJELOVAR

MISIJA: biti pouzdan servis grada i svakodnevno na usluzi građanima. Navedeno se ostvaruje svrhovitim, gospodarski učinkovitim i ekološki održivim obavljanjem komunalnih djelatnosti na uslužnom području grada Bjelovara i drugih JLS u kojima Društvo pruža usluge.
VIZIJA: Društvo Komunalac d.o.o. Bjelovar je vodeće komunalno društvo u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, a suvremenim pristupom razvoju vlastitih tehničko-tehnoloških i ljudskih resursa, te gospodarenjem imovine, teži biti među vodećim komunalnim društvima u RH..

Reciklažno dvorište Bjelovar

A: Ulica Tomaša Garika Masaryka 4b, Bjelovar
E: rd@komunalac-bj.hr
T: 043/332-112

RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-18:00
subotom 8:00-13:00

Reciklažno dvorište Prespa

A: Prespa bb, Bjelovar
E: rd2@komunalac-bj.hr
T: 043/242-450

RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-18:00
subotom 8:00-13:00

Odlagalište neopasnog otpada Doline

A: Prespa bb, Bjelovar
E: doline@komunalac-bj.hr
T: 043/882-199

RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-subota 7:00-17:00

© Copyright 2023. All Rights Reserved.

Izrada web stranica | CMS | Hosting | SEO