• (0)43 622 100
  • komunalac@komunalac-bj.hr
  • Ferde Livadića 14a, Bjelovar
  • KOM.NET
KOMUNALAC BJELOVAR 🇭🇷
  • Početna
  • Obavijesti
    • Komunalac Bjelovar
    • Odvoz otpada
    • Tržnica
    • EU projekti
  • Novosti
  • Usluge
    • Čistoća
    • Odvoz otpada
    • Tržnica
    • Parkiranje
    • Groblja
    • Usluga uređenja grobova
    • Kompostana Bjelovar
    • Održavanje zelenih javnih površina
    • Sortirnica Bjelovar
  • Odvoz otpada
  • Javna nabava
    • Plan nabave
    • Poziv na nadmetanje
  • Propisi
    • Gradske odluke
    • Odluke uprave
    • Dozvole
    • Poslovna i financijska izvješća
    • Zakonski propisi
    • Zakoni i odluke
    • Zaštita osobnih podataka
  • O nama
  • Kontakt

Natječaj za zakup prostora za postavu jednostranog LED reklamnog panoa

  • KOMUNALAC BJELOVAR
  • Obavijesti
  • Komunalac Bjelovar
  • Natječaj za zakup prostora za postavu jednostranog LED reklamnog panoa
01
velj
2017

Natječaj za zakup prostora za postavu jednostranog LED reklamnog panoa

Komunalac Bjelovar

Komunalac d.o.o.

BROJ: 01-01-05-2017.
BJELOVAR,  31. 01. 2017.

 

NA TEMELJU ČLANKA 17. IZJAVE O OSNIVANJU TRGOVAČKOG DRUŠTVA KOMUNALAC D.O.O. BJELOVAR, UPRAVA DRUŠTVA DANA 31.01.2017. GODINE DONOSI

O D L U K U

 

I

 

RASPISUJE SE NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP PROSTORA ISPRED MLIJEČNE TRŽNICE ZA POSTAVU JEDNOSTRANOG LED REKLAMNOG PANOA.

 

II

 

NATJEČAJ  JE SASTAVNI DIO OVE ODLUKE I OBJAVITI ĆE NA OGLASNIM PLOČAMA I INTERNET STRANICAMA TVRTKE.

 

 

III

 

OVA ODLUKA STUPA NA SNAGU DANOM DONOŠENJA.

 

 

                                                                                  PREDSJEDNIK UPRAVE:

                                                                             IVAN IVANČIĆ, DIPL. OEC.

 

 

Komunalac d.o.o., na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (NN broj 125/11), Pravilnika o postavljanju reklama, objavljenom u Službenom glasniku Grada Bjelovara broj 12/2010, od 22. prosinca 2010. godine i Rješenja Konzervatorskog odjela od 07. listopada 2016. godine objavljuje:

N A T J E Č A J ZA DAVANJE U ZAKUP PROSTORA ISPRED MLIJEČNE TRŽNICE
ZA POSTAVU JEDNOSTRANOG LED REKLAMNOG PANOA

Na natječaj se izlaže prostor ispred vanjske klima jedinice Mliječne tržnice, na adresi Šetalište dr. Ivše Lebovića 35 a, radi postave jednostranog LED reklamnog panoa namijenjenog za oglašavanje, maksimalne veličine 6,00 m² (3,00x2,00x0,30 m), maksimalne ukupne mase -360 kg, maksimalne snage P=10,0 KW.

Redni broj Površina m² Namjena Početni iznos zakupnine za razdoblje 01.03.2017.-28.02.2022. godine kn/m²/ mjesečno bez PDV-a Jamčevina
kn
1. 6,00 Postava reklamnog panoa

 

1.285,00

 

10.000,00

Najpovoljniji ponuditelj dužan je prije montaže izraditi potrebitu dokumentaciju, ishoditi dozvolu za postavu reklamnog panoa, te potrebitu dokumentaciju dostaviti na uvid i ovjeru. Sastavni dio dokumentacije trebao bi biti nacrt, tehnički opis, statički proračun i skica mjesta na kojem se reklamni pano postavlja, dokaz o vlasništvu, odnosno korištenju zemljišta ili građevine, a po potrebi i drugi dokazi (kopiju katastarskog plana s ucrtanom lokacijom reklame, izvadak iz zemljišnih knjiga za česticu na koju se postavlja reklama i slično).
Budući da se reklamni pano namjerava postaviti unutar obuhvata „Kulturno-povijesne cjeline grada Bjelovara“ potrebita je i suglasnost Ministarstva kulture, Konzervatorskog odjela u Bjelovaru. Pano treba biti postavljen sukladno posebnim uvjetima zaštite kulturnih dobara, a dva primjerka tehničke dokumentacije treba dostaviti Konzervatorskom odjelu u Bjelovaru na suglasnost. Pored naprijed navedenih uvjeta vlasnik reklamnog panoa dužan bi bio besplatno oglašavati sve obavijesti Komunalca d.o.o. Bjelovar, a osobito one vezane uz natječaje na Gradskoj tržnici, čestitke za blagdane i druge servisne obavijesti, koje bi Komunalac d.o.o. Bjelovar bio dužan najaviti najmanje 1 dan unaprijed. Reklamni pano ne bi smio svojim oblikom i položajem zatvarati vidik sudionicima prometa, sprečavati redovan promet,  ugrožavati sigurnost prolaznika i vozača, te umanjivati vidljivost prometnih znakova. Odgovornost za kvalitetu izvedenih radova, ispravnost električnih instalacija i moguće posljedice na sigurnost sudionika u prometu i posjetitelja tržnice snosi zakupnik.
Reklamni pano treba koristiti postojeću ili imati vlastitu nosivu konstrukciju ispred nosive konstrukcije vanjske jedinice klima uređaja, uz napajanje panoa električnom energijom preko posebnog priključka i kontrolnog brojila, sve o trošku vlasnika uz pribavljanje atesta instalacije od strane ovlaštene osobe. Priključni kabel morao bi biti postavljen na način da bude što manje uočljiv, a svi zahvati glede montaže panoa trebali bi biti izvedeni na način da se sve  dovede u prvobitno stanje. Sva oštećenja nastala kao posljedica montaže panoa, potrebito je odmah sanirati. Prostor se daje u zakup najpovoljnijem ponuditelju na određeno vrijeme  i to od 01. ožujka 2017. do zaključno s 28. veljače 2022. godine. Kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuditelja je najveći ponuđeni iznos zakupnine za predmetno razdoblje. Porez na dodanu vrijednost plaća zakupnik. Zakupnik mora zadržati namjenu predviđenu natječajem, a za eventualnu promjenu djelatnosti zakupnik je dužan ishoditi odobrenje nadležnog Ureda državne uprave. Zakupnik plaća predujam u iznosu 10 % cjelokupnog iznosa zakupnine, za navedeno razdoblje – uvećano za PDV. Komunalac d.o.o. Bjelovar svaki mjesec ispostavlja račun za zakupninu. Na obračunati iznos zakupnine obračunati će se porez na dodanu vrijednost.  10% iznosa računa podmiriti će se iz uplaćenog predujma, a preostalih 90% iznosa računa zakupnik je dužan uplatiti na žiro-račun Komunalca d.o.o. prema ispostavljenom računu.
Komunalac će na svakom računu naznačiti koji dio računa se podmiruje iz predujma a koji iznos zakupnik treba uplatiti. U slučaju zakonskih promjena visine stope PDV-a Komunalac d.o.o. će obračunavati PDV sukladno važećim zakonskim propisima, a zakupnik će prihvatiti  izdane račune i platiti ih da budu podmireni u cijelosti.
Natjecati se mogu samo pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje naprijed navedene djelatnosti utvrđene namjenom prostora, dostavom pismene ponude u zatvorenom omotu s napomenom "NE OTVARAJ ZA NATJEČAJ – REKLAMNI PANO" na adresu Komunalac d. o. o. Bjelovar, Ferde Livadića 14 a,  43000 Bjelovar.
Sudionici natječaja dužni su uplatiti jamčevinu u naprijed navedenom iznosu na poslovni račun kod Erste  & Steiermarkische bank d.d. broj: 2402006-1100000133. Ponudi je potrebno priložiti dokaz o uplaćenoj jamčevini jer se u protivnom ponuda neće uzeti u obzir.
Natjecatelji koji ostvaruju pravo na prvenstvo kod sklapanja ugovora o zakupu sukladno Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (NN 174/04, 92/05, 02/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14) dužni su priložiti dokaz u izvorniku od nadležnog Ureda za obranu na temelju kojeg imaju pravo prvenstva za zasnivanje zakupa, te uvjerenje Zavoda za mirovinsko osiguranje da nisu korisnici mirovine ostvarene po ovom Zakonu.
Prednost pri zakupu prostora može se ostvariti samo jednokratno. Prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o  zakupu prostora sukladno odredbama predmetnog zakona imaju: članovi obitelji smrtno stradaloga, zatočenoga ili nestaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata, HRVI iz Domovinskog rata, dragovoljci iz Domovinskog rata, te ostali hrvatski branitelji iz Domovinskog rata koji su proveli u obrani suvereniteta RH najmanje 12 mjeseci, ako udovolje uvjetima natječaja i prihvate najveću ponuđenu zakupninu postignutu na natječaju.
Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu nemaju pravne osobe čiji osnivač ili suosnivač je osoba koja ima prava iz navedenog Zakona.
Rok za podnošenje ponuda je zaključno s 10. veljače  2017. godine, kada će se i obaviti javno otvaranje ponuda s početkom u 10,00 sati, u prostorijama Komunalca d. o. o. Bjelovar,  Ferde Livadića 14 a.
Nazočnost na javnom otvaranju ponuda nije obvezna. Na natječaju ne može sudjelovati ponuditelj koji nisu podmirio sve dospjele obveze prema Komunalcu d. o. o. Bjelovar i Vodnim uslugama d.o.o. Bjelovar.
U slučaju da najpovoljniji ponuditelj odustane od zakupa nema pravo na povrat jamčevine, a za predmetni poslovni prostor ponovno se raspisuje natječaj na kojemu dotični gubi pravo natjecanja.
Jamčevina ponuditelja koji dobije u zakup poslovni prostor zadržava se kao dio akontacije i obračunati će se prilikom fakturiranja zakupnine.
Ponuditelju koji ne uspije na natječaju vratiti će se jamčevina u roku od 8 dana od dana odabira najpovoljnijeg ponuditelja.
13. veljače 2017. godine  biti će objavljeni službeni rezultati natječaja. Najpovoljniji ponuditelj dužan je u roku od 5 dana, dakle najkasnije do   17. veljače 2017. godine,  uplatiti razliku do 10% -tnog iznosa zakupnine i do  17. veljače 2017. godine zaključiti ugovor o zakupu prostora. 
Prostor se daje stanju u kakvom se sada nalazi, a troškove investicijskog i tekućeg održavanja snosi zakupnik.
Zahvati na konstruktivnim elementima objekta nisu dopušteni, bez dozvole zakupodavca, a zakupnina se plaća i za vrijeme eventualnih popravaka i adaptacija panoa.
Montaža panoa mora se obaviti na način da ne remeti redovito poslovanje tržnice i blagajne. 
Komunalac d. o. o. Bjelovar pridržava pravo da ne prihvati ni jednu od podnesenih ponuda bez navođenja razloga, odnosno pridržava pravo proglasiti natječaj nevažećim u bilo koje vrijeme, te pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima.
Sve informacije u svezi natječaja, mogu se dobiti na telefon (043-622-100 i  244-561).

Dokumenti:

    Obrazac ponude jednostrani led reklamni pano 01 02 221.87 KB

    Odluka o natjecaju jednostrani led reklamni pano 01 02 2943.84 KB

  NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP PRODAJNIH MJESTA NA GRADSKOJ TRŽNICI ZA 2017. GODINU- 2. KRUG
Natječaj za zakup poslovnih prostora br. 1 i 2 na Autobusnom kolodvoru u Bjelovaru  
  Obavijesti
  Komunalac Bjelovar
Raspored odvoza otpada za 2025.
  • Obavijest o rasporedu odvoza papira i plastike u 2025. godini na području grada Bjelovara
  • Obavijest o rasporedu odvoza papira i plastike u 2025. godini na području općina
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za stambene zgrade - spremnici
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za obiteljske kuće - vreće
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za obiteljske kuće - spremnici
  • Raspored odvoza glomaznog otpada za užu gradsku jezgru i stambene zgrade 2025.
  • Raspored odvoza glomaznog otpada za obiteljske kuće 2025. za Grad Bjelovar
  • Obavijest o rasporedu odvoza granja u 2025. godini
Obavijesti - Kategorije
  • Komunalac Bjelovar (174)
  • Odvoz otpada (32)
  • Tržnica (86)
  • EU projekti (4)

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

OBAVIJEST O ODVOZU KOMUNALNOG OTPADA U VRIJEME SVIBANJSKIH I LIPANJSKIH BLAGDANA I PRAZNIKA-2025 Odvoz otpada
OBAVIJEST O ODVOZU KOMUNALNOG OTPADA U VRIJEME USKRSNIH BLAGDANA -2025 Odvoz otpada
OBAVIJEST O RASPOREDU ODVOZA GRANJA U 2025. GODINI Komunalac Bjelovar
Tretiranje korova na pješačkim stazama na grobljima na području grada Bjelovara Komunalac Bjelovar
Raspored odvoza otpada za 2025.
  • Obavijest o rasporedu odvoza papira i plastike u 2025. godini na području grada Bjelovara
  • Obavijest o rasporedu odvoza papira i plastike u 2025. godini na području općina
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za stambene zgrade - spremnici
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za obiteljske kuće - vreće
  • Obavijest o rasporedu odvoza biootpada za obiteljske kuće - spremnici
  • Raspored odvoza glomaznog otpada za užu gradsku jezgru i stambene zgrade 2025.
  • Raspored odvoza glomaznog otpada za obiteljske kuće 2025. za Grad Bjelovar
  • Obavijest o rasporedu odvoza granja u 2025. godini
Obavijesti - Kategorije
  • Komunalac Bjelovar (174)
  • Odvoz otpada (32)
  • Tržnica (86)
  • EU projekti (4)

Kupite parkirališnu kartu online!

Bmove je usluga koja uključuje mobilnu i web aplikaciju za brzui jednostavnu on-line kupnju parkirnih karata.

Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom - SMS plaćanje

Prilikom obavljene kupovine putem SMS-a trebali biste dobiti brojtransakcije/PIN

Pošaljite nam upit ili nazovite! Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.

E: komunalac@komunalac-bj.hr
T: 043/622-100

Čišćenje i uređenje grobnih mjesta

Naručite online jedan od ponuđenih paketa. usluga je dostupna na svim grobljima kojima upravlja Komunalac d.o.o. Bjelovar.

Komunalac d.o.o. Bjelovar

A: Ferde Livadića 14a
E: komunalac@komunalac-bj.hr
T: 043/622-100
F: 043/622-122


RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-15:00


KOM.NET - Pregled računa i potrošnje

Blagajne

1. Ulica Ferde Livadića 14a - sjedište tvrtke:
RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-18:00,
subotom 7:00-13:00

2. Šetalište Dr. Ivše Lebovića 35a - Gradska tržnica:
RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-14:00

Gradska Tržnica Bjelovar

1. Šetalište Dr. Ivše Lebovića bb: 
RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-nedjelja 7:00-16:00

2. Ivana Kozarčanina bb-Plinara
RADNO VRIJEME:
četvrtak i subota 7:00-16:00

E: trznicabjelovar@komunalac-bj.hr
T: 043/244-561

Groblja

Uprava groblja
043 / 245-531

Hitne intervencije (prijevoz pokojnika)
098 377 711

Organizacija sahrana
099 267 6901

TRAŽILICA POKOJNIKA

MISIJA, VIZIJA I KLJUČNI CILJEVI DRUŠTVA KOMUNALAC d.o.o. BJELOVAR

MISIJA: biti pouzdan servis grada i svakodnevno na usluzi građanima. Navedeno se ostvaruje svrhovitim, gospodarski učinkovitim i ekološki održivim obavljanjem komunalnih djelatnosti na uslužnom području grada Bjelovara i drugih JLS u kojima Društvo pruža usluge.
VIZIJA: Društvo Komunalac d.o.o. Bjelovar je vodeće komunalno društvo u Bjelovarsko-bilogorskoj županiji, a suvremenim pristupom razvoju vlastitih tehničko-tehnoloških i ljudskih resursa, te gospodarenjem imovine, teži biti među vodećim komunalnim društvima u RH..

Reciklažno dvorište Bjelovar

A: Ulica Tomaša Garika Masaryka 4b, Bjelovar
E: rd@komunalac-bj.hr
T: 043/332-112

RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-18:00
subotom 8:00-13:00

Reciklažno dvorište Prespa

A: Prespa bb, Bjelovar
E: rd2@komunalac-bj.hr
T: 043/242-450

RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-petak 7:00-18:00
subotom 8:00-13:00

Odlagalište neopasnog otpada Doline

A: Prespa bb, Bjelovar
E: doline@komunalac-bj.hr
T: 043/882-199

RADNO VRIJEME:
ponedjeljak-subota 7:00-17:00

© Copyright 2023. All Rights Reserved.

Izrada web stranica | CMS | Hosting | SEO